Nu prea pricep …

Ma suna azi o cucoana si conversatia se desfasoara cam asa:

– Buna ziua! Sunt de la BCR, ceva cu asigurari, as vrea sa va invit la un sondaj de opinie privind serviciile si produsele noastre.

– Dar eu nu sunt client BCR si n-am nici asigurari la dvs.

– Nu conteaza!

– Cum nu conteaza? Nu trebuie sa beneficiez de niste servicii si produse ca sa-mi pot da cu parerea asupra lor?

– Nu, o sa va lamuriti despre ele eventual altadata.

Pe bune? De ce m-ar interesa sa particip la un sondaj si sa-mi dau cu parerea despre niste servicii pe care nu le folosesc?

Am I missing something?

{lang: 'ro'}
Zi si tu ceva!

3 Comentarii

  1. Superb.
    Tot spam e asa ca tre sa profiti de asta.
    Ca optiuni:
    1. Le zici ca ai raspuns deja la sondaj si gasesc raspunsurile pe http://www.icosmetice.ro
    2. Le multumesti ca te-au sunat ca tocmai vroiai sa-i intrebi daca au auzit de promotiile si tarifele pe neste portaluri de firme unde pot sa-si promoveze seriviciile pt ca sunt cele mai mari, cele mai bune…
    3. Le zici ca esti in trafic si sa-ti de email @… , email pe care il vei marca spam sau le vei trimite oferta ta.

    🙂

    Si pe mine ma suna in draci asa ca prefer email unde le zic de seo extend serv 🙂

    Eeeeeeei ? 😉

  2. In acest caz ai versiunea rapida:
    Ii zici: vaco/boule!!!! De 3 saptamani am comandat sondajul. Abia acum suni si la numarul asta? De maine iti cauti de lucru!

Leave a Comment